Telewizja na Apple iPad?

Stacja ABC ma swoją telewizyjną aplikację dla iPada. W przeciągu dziesięciu dni od rozpoczęcia sprzedaży urządzenia użytkownicy iPada pobrali około 650.000 telewizyjnych odcinków z sieci, co jest uważane za nie mały sukces firmy. Aplikacja stacji ABC w trakcie tego czasu została pobrana 205.000 razy co daje statystykę, że każda z osób, które pobrały aplikację obejrzała przynajmniej trzy odcinki dowolnego serialu udostępnianego przez ABC. Firma podała, że w czasie oglądania przez użytkowników……dowolnego programu zarejestrowano co najmniej kilka milionów wyświetleń reklam. Dokładna liczba jest wciąż obliczana. ABC karmi swoich oglądających tradycyjnymi 30-sto sekundowymi reklamami jak w każdej innej telewizji. Nie mniej jednak poprzez spadek notowań firmy planuje się wprowadzenie interaktywnych reklam z platformy iAd, którą to zaprezentował Steve Jobs na ostatniej konferencji na temat iPhone OS 4.0.

macrumors.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...